Klacht indienen

  • Laat het ons weten als u een klacht hebt over het optreden van een medewerker of bestuurder
  • Het geeft de gemeente de kans uw klacht op te lossen en de dienstverlening te verbeteren
  • Stuur uw klacht per brief naar Gemeente Asten, t.a.v. college van burgemeester en wethouders, Postbus 290, 5720 AG Asten
  • Binnen 6 weken krijgt u een reactie van de gemeente

Inhoud van een klachtenbrief

  • Uw naam en adres
  • De datum van uw brief
  • Omschrijving van de klacht en tegen wie
  • Ondertekening

Klachten WMO, Jeugdwet, Minima en Schulddienstverlening

  • De taken op grond van de WMO, Jeugdwet, Minima en Schulddienstverlening worden uitgevoerd door de Peelgemeenten. Klachten hierover kunt u melden bij de Peelgemeenten
  • Dit kunt u mondeling doen bij de klachtencoördinator Linda Ceelen via 06-14760418
  • Het kan ook digitaal via info@peelgemeenten.nl of per post ter attentie van Linda Ceelen met het klachtenformulier (PDF, 60 kB) 
  • U ontvangt binnen 6 weken schriftelijk bericht

Heeft u een andere melding of klacht?