De gemeente Asten werkt aan een nieuw evenementenbeleid. Wij vinden het belangrijk dat dit beleid aansluit bij wat er leeft in onze dorpen en wijken. Daarom nodigen we u van harte uit voor een interactieve avond, waarin wij luisteren naar uw ideeën, ervaringen en wensen.
Evenementen maken onze gemeente levendig, sociaal en aantrekkelijk. Tegelijk vragen ze om goede afspraken over veiligheid, leefbaarheid en duurzaamheid. Hoe zorgen we samen voor een goede balans?
Iedereen is welkom
Het nieuwe beleid kan niet tot stand komen zonder de inbreng van onze organisatoren, ondernemers en inwoners. Daarom organiseert de gemeente Asten een interactieve avond voor iedereen uit de gemeente Asten die wil meepraten. Deze avond vindt plaats in gemeenschapshuis ’t Kwartier, op dinsdagavond 17 juni 2025 en start om 19.00 uur.
Programma
18.45-19.00 uur: inloop en koffie/thee
19.00-19.15 uur: opening en proces
19.15-20.30 uur: thema’s behandelen
20.30-20.45 uur: korte weergave input thema’s
20:45-21.00 uur: vragen en afsluiting
We starten de avond met informatie over het proces en de aanpak voor het maken van het integraal evenementenbeleid. Daarnaast is er voldoende gelegenheid om vragen te stellen en uw eigen wensen en ideeën kenbaar te maken.
Inschrijven voor deze interactieve avond
Iedereen is welkom. Om een indicatie te krijgen van de hoeveelheid bezoekers, vragen wij u wel om u vooraf aan te melden. Dat kan tot en met 13 juni 2025 via gemeente@asten.nl. Vermeld in het onderwerp: Avond integraal evenementenbeleid.
Wat: Interactieve avond over het integraal evenementenbeleid van Asten
Waar: Gemeenschapshuis ’t Kwartier/zaal B
Datum: Dinsdag 17 juni 2025
Tijd: 19.00 – 21.00 uur
Aanmelden gewenst via: b.hilverink@asten.nl o.v.v. avond integraal evenementenbeleid.